دلیل خاموشی آسانسورهای ایستگاه های مترو چیست؟

دلیل خاموشی آسانسورهای ایستگاه های مترو چیست؟

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: شرکت متروی تهران باید برای استانداردسازی آسانسورهای خود اقدام کند؛ در غیراین صورت استفاده از آسانسورها، همچنان غیرقانونی و تخلف محسوب می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: شرکت متروی تهران باید برای استانداردسازی آسانسورهای خود اقدام کند؛ در غیراین صورت استفاده از آسانسورها، همچنان غیرقانونی و تخلف محسوب می‌شود.