مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: شرکت متروی تهران باید برای استانداردسازی آسانسورهای خود اقدام کند؛ در غیراین صورت استفاده از آسانسورها، همچنان غیرقانونی و تخلف محسوب میشود.
مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: شرکت متروی تهران باید برای استانداردسازی آسانسورهای خود اقدام کند؛ در غیراین صورت استفاده از آسانسورها، همچنان غیرقانونی و تخلف محسوب میشود.