چرا نماد سرخابیها باز نمی شود؟ / بازگشایی نماد پرسپولیس سه هفته بعد از استقلال
چرا نماد سرخابیها باز نمی شود؟ / بازگشایی نماد پرسپولیس سه هفته بعد از استقلال
رئیس سازمان خصوصیسازی در خصوص تاخیر در بازگشایی نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این تاخیر بهدلیل این بود که وضعیت بازار سرمایه مناسب نبود؛ ضمن این که نماد استقلال هفته بعد و پرسپولیس تا 3 هفته آینده بازگشایی خواهد شد.
رئیس سازمان خصوصیسازی در خصوص تاخیر در بازگشایی نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این تاخیر بهدلیل این بود که وضعیت بازار سرمایه مناسب نبود؛ ضمن این که نماد استقلال هفته بعد و پرسپولیس تا 3 هفته آینده بازگشایی خواهد شد.