بیش از 2.7 میلیون سهامدار امسال از طریق سجام سود گرفتند
بیش از 2.7 میلیون سهامدار امسال از طریق سجام سود گرفتند
مدیر سیستم های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از واریز سود سنواتی 37 شرکت از ابتدای امسال به حساب بانکی بیش از 2 میلیون و 700 هزار سهامدار از طریق اطلاعات سامانه سجام خبر داد.
مدیر سیستم های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از واریز سود سنواتی 37 شرکت از ابتدای امسال به حساب بانکی بیش از 2 میلیون و 700 هزار سهامدار از طریق اطلاعات سامانه سجام خبر داد.