چرا حقوقِ نجومی‌بگیران را کاهش نمی‌دهند؟

چرا حقوقِ نجومی‌بگیران را کاهش نمی‌دهند؟

کاظم فرج‌اللهی گفت: در شرایط امروز مطرح کردن بحث بازنشستگان سایر سطوح و محدود کردن افزایش مزد این گروه به ده درصد، یک ظلم مضاعف است؛ این بازنشستگان با صد درصد افزایش حقوق نمی‌توانند زندگی کنند، با ده درصد واقعاً چه کنند؟!

کاظم فرج‌اللهی گفت: در شرایط امروز مطرح کردن بحث بازنشستگان سایر سطوح و محدود کردن افزایش مزد این گروه به ده درصد، یک ظلم مضاعف است؛ این بازنشستگان با صد درصد افزایش حقوق نمی‌توانند زندگی کنند، با ده درصد واقعاً چه کنند؟!