نیک بین: چرا با انحصار دو شرکت خودروسازی، جان مردم را به گروگان گرفتهایم؟
نیک بین: چرا با انحصار دو شرکت خودروسازی، جان مردم را به گروگان گرفتهایم؟
نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا با انحصار دو شرکت خودروسازی جان مردم را به گروگان گرفته ایم. والله این شرکتها ده ها متروپل و پلاسکو رقم میزنند.
نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا با انحصار دو شرکت خودروسازی جان مردم را به گروگان گرفته ایم. والله این شرکتها ده ها متروپل و پلاسکو رقم میزنند.