در دولت روحانی تولید بنزین افزایش یافت و صادرکننده بودیم؛ الان در آستانه واردات بنزین هستیم

در دولت روحانی تولید بنزین افزایش یافت و صادرکننده بودیم؛ الان در آستانه واردات بنزین هستیم

مسئولان اجرایی می‌گویند با روند فعلی مصرف، احتمال واردات بنزین از سال آینده بالاست.اگر مصرف کنترل نشود، ایران دوباره به باشگاه واردکنندگان بنزین تبدیل می‌شود.

مسئولان اجرایی می‌گویند با روند فعلی مصرف، احتمال واردات بنزین از سال آینده بالاست.اگر مصرف کنترل نشود، ایران دوباره به باشگاه واردکنندگان بنزین تبدیل می‌شود.