الزام خاموشی سامانههای سرمایشی ادارات پایتخت از ساعت 13
الزام خاموشی سامانههای سرمایشی ادارات پایتخت از ساعت 13
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر الزام کاهش 30 درصدی مصرف برق پایتخت، از ارگانها و نهادهای پایتخت خواست سامانههای سرمایشی خود را از ساعت 13 خاموش کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر الزام کاهش 30 درصدی مصرف برق پایتخت، از ارگانها و نهادهای پایتخت خواست سامانههای سرمایشی خود را از ساعت 13 خاموش کنند.