مردم درجه وسایل سرمایشی را روی 25 درجه تنظیم کنند

مردم درجه وسایل سرمایشی را روی 25 درجه تنظیم کنند

سخنگوی صنعت برق گفت: از شهروندان می‌خواهیم درجه وسایل سرمایشی را روی 25 درجه تنظیم کنند، ضمن اینکه در ساعت‌های اوج مصرف 12 تا 17 و 20 تا 23 از وسایل برقی پرمصرف به طور هم‌زمان استفاده نکنند.

سخنگوی صنعت برق گفت: از شهروندان می‌خواهیم درجه وسایل سرمایشی را روی 25 درجه تنظیم کنند، ضمن اینکه در ساعت‌های اوج مصرف 12 تا 17 و 20 تا 23 از وسایل برقی پرمصرف به طور هم‌زمان استفاده نکنند.