آغاز طرح برخورد با مشترکان بدمصرف آب از اول تیرماه

آغاز طرح برخورد با مشترکان بدمصرف آب از اول تیرماه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: امسال برای نخستین بار و بر اساس قانون با مشترکان بدمصرف یعنی کسانی که بیش از دو برابر الگو، آب مصرف می‌کنند برخورد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: امسال برای نخستین بار و بر اساس قانون با مشترکان بدمصرف یعنی کسانی که بیش از دو برابر الگو، آب مصرف می‌کنند برخورد خواهد شد.