آغاز طرح برخورد با مشترکان بدمصرف آب از اول تیرماه
آغاز طرح برخورد با مشترکان بدمصرف آب از اول تیرماه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: امسال برای نخستین بار و بر اساس قانون با مشترکان بدمصرف یعنی کسانی که بیش از دو برابر الگو، آب مصرف میکنند برخورد خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: امسال برای نخستین بار و بر اساس قانون با مشترکان بدمصرف یعنی کسانی که بیش از دو برابر الگو، آب مصرف میکنند برخورد خواهد شد.