فردا برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود

فردا برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: مصرف برق بیش از ۱۰۰۰ اداره در تهران، رصد شده و درباره لزوم رعایت مصوبه هیات وزیران و کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق راهنمایی شدند. برق اداراتی که رعایت نکنند از روز سه شنبه، ۱۷ خرداد قطع خواهد شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: مصرف برق بیش از ۱۰۰۰ اداره در تهران، رصد شده و درباره لزوم رعایت مصوبه هیات وزیران و کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق راهنمایی شدند. برق اداراتی که رعایت نکنند از روز سه شنبه، ۱۷ خرداد قطع خواهد شد.