مقایسه خورشید جمهوری اسلامی با نکبت پهلوی؟! عملکرد خمینی و خامنه‌ای خوب نبود، درخشان بود

مقایسه خورشید جمهوری اسلامی با نکبت پهلوی؟! عملکرد خمینی و خامنه‌ای خوب نبود، درخشان بود

دوستی، که خیلی ژست نخبگی می‌گیرد، در تحلیل عوامانه و غیرمؤدبانه، بر امام عزیز ما خرده گرفت، برایش نوشتم: پهلوی را با جمهوری اسلامی مقایسه کردی و بر امام ما خرده گرفتی که  «چه خوب اداره کردند» پاسخت یک وجه سلبی دارد و یک وجه ایجابی.

دوستی، که خیلی ژست نخبگی می‌گیرد، در تحلیل عوامانه و غیرمؤدبانه، بر امام عزیز ما خرده گرفت، برایش نوشتم: پهلوی را با جمهوری اسلامی مقایسه کردی و بر امام ما خرده گرفتی که  «چه خوب اداره کردند» پاسخت یک وجه سلبی دارد و یک وجه ایجابی.