معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: با تعامل سازنده بین دولت و بانک مرکزی، استفاده دولت از تنخواه کاهش یافته و دولت در سال جاری اغلب از محل منابع رسوب یافته خود استفاده کرده است.
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: با تعامل سازنده بین دولت و بانک مرکزی، استفاده دولت از تنخواه کاهش یافته و دولت در سال جاری اغلب از محل منابع رسوب یافته خود استفاده کرده است.