استفاده دولت از تنخواه کم شده است

استفاده دولت از تنخواه کم شده است

معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: با تعامل سازنده بین دولت و بانک مرکزی، استفاده دولت از تنخواه کاهش یافته و دولت در سال جاری اغلب از محل منابع رسوب یافته خود استفاده کرده است.

معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: با تعامل سازنده بین دولت و بانک مرکزی، استفاده دولت از تنخواه کاهش یافته و دولت در سال جاری اغلب از محل منابع رسوب یافته خود استفاده کرده است.