سخنگوی صنعت برق تاکید کرد: بر اساس سازوکارهای لحاظ شده اگر ادارات دولتی میزان مصرف خود را کاهش ندهند بهگونهای که میزان مصرف برق آنها نسبت به سال قبل ۳۰ درصد کاهش نیابد برق آن مجموعه را قطع خواهیم کرد.
سخنگوی صنعت برق تاکید کرد: بر اساس سازوکارهای لحاظ شده اگر ادارات دولتی میزان مصرف خود را کاهش ندهند بهگونهای که میزان مصرف برق آنها نسبت به سال قبل ۳۰ درصد کاهش نیابد برق آن مجموعه را قطع خواهیم کرد.