مشارکت شهرداری آبادان در ساخت "متروپل"/ رضایی: نظام مهندسی کم‌کاری کرده است

مشارکت شهرداری آبادان در ساخت "متروپل"/ رضایی: نظام مهندسی کم‌کاری کرده است

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به شراکت شهرداری با مالک متروپل، گفت: انتظار این بود پس از گزارش مهندس ناظر، وزارت راه و شهرسازی در جایگاه نظارت عالیه کاری انجام دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به شراکت شهرداری با مالک متروپل، گفت: انتظار این بود پس از گزارش مهندس ناظر، وزارت راه و شهرسازی در جایگاه نظارت عالیه کاری انجام دهد.