سازمان بورس امتیاز برگزاری نمایشگاه «بورس، بانک و بیمه» را واگذار کرد
سازمان بورس امتیاز برگزاری نمایشگاه «بورس، بانک و بیمه» را واگذار کرد
سازمان بورس اعلام کرد: امتیاز برگزاری نمایشگاه«بورس، بانک و بیمه» از سال گذشته به طور کامل در اختیار شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی قرار گرفته است و این سازمان هیچ نقش و مسؤولیتی در روند برگزاری این نمایشگاه ندارد.
سازمان بورس اعلام کرد: امتیاز برگزاری نمایشگاه«بورس، بانک و بیمه» از سال گذشته به طور کامل در اختیار شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی قرار گرفته است و این سازمان هیچ نقش و مسؤولیتی در روند برگزاری این نمایشگاه ندارد.