معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقهای اصفهان از افزایش خروجی سد زایندهرود با هدف جاری سازی آب در بخش های خشک رودخانه از جمله کلانشهر اصفهان و تخصیص آب برای نوبت پنجم آبیاری مزارع شرق این دیار خبر داد.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقهای اصفهان از افزایش خروجی سد زایندهرود با هدف جاری سازی آب در بخش های خشک رودخانه از جمله کلانشهر اصفهان و تخصیص آب برای نوبت پنجم آبیاری مزارع شرق این دیار خبر داد.