رئیس سازمان ملی بهرهوری ایران گفت: در سال 1400 شاخص کل بهرهوری کشور 2.9 درصد بوده است و اگر این رشد دو سال پیاپی تجربه شود، تازه به شاخص سال 1390، میرسیم.
رئیس سازمان ملی بهرهوری ایران گفت: در سال 1400 شاخص کل بهرهوری کشور 2.9 درصد بوده است و اگر این رشد دو سال پیاپی تجربه شود، تازه به شاخص سال 1390، میرسیم.