آذری جهرمی: آخرین باری که تصمیم داشتند واردات آیفون را ممنوع کنند، یک شرکت حجم زیادی گوشی آیفون وارد کرده بود

آذری جهرمی: آخرین باری که تصمیم داشتند واردات آیفون را ممنوع کنند، یک شرکت حجم زیادی گوشی آیفون وارد کرده بود

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم نوشت: آخرین باری که تصمیم داشتند واردات آیفون را ممنوع کنند، از رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواستم که گزارش سه‌ماهه واردات گوشی‌های تلفن همراه را برایم تهیه کند. گزارش گویا بود، شرکتی خارج از روال همیشگی خود و سایر شرکتها، حجم زیادی گوشی آیفون وارد کشور کرده بود.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم نوشت: آخرین باری که تصمیم داشتند واردات آیفون را ممنوع کنند، از رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواستم که گزارش سه‌ماهه واردات گوشی‌های تلفن همراه را برایم تهیه کند. گزارش گویا بود، شرکتی خارج از روال همیشگی خود و سایر شرکتها، حجم زیادی گوشی آیفون وارد کشور کرده بود.