مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: ما با ارز ۴۲۰۰ تومانی موافق نبودیم، ولی معتقدیم این ارز باید به صورت تدریجی حذف میشد و قیمتها نیز پلکانی افزایش مییافت.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: ما با ارز ۴۲۰۰ تومانی موافق نبودیم، ولی معتقدیم این ارز باید به صورت تدریجی حذف میشد و قیمتها نیز پلکانی افزایش مییافت.