بعد از گرانی شیر و شکر/ بستنی و آبمیوه هم ۲۵ درصد گرانتر شدند
بعد از گرانی شیر و شکر/ بستنی و آبمیوه هم ۲۵ درصد گرانتر شدند
در حالی که رئیسی دستور داده بود که فقط ۴ قلم کالا گران شوند، بعد از گرانی شدید به دستور دولت، بسیاری از کالاها افزایش قیمت داشته و حالا نیز رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان بستنی و آبمیوه تهران گفته است: از فردا یکشنبه، قیمت بستنی و آبمیوه ۲۵ درصد افزایش خواهد داشت. (بستی شب عید نیز ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته که با ۲۵ درصد کنونی، در ۲ ماه ۴۵ درصد گران شده است) باید توجه داشت که بستنی یک کالای تفننی است و مثل برنج و نان نیاز اساسی مردم محسوب نمیشود، در صورت گرانی مردم آن را نمیخرند. به همین دلیل به افزایش قیمت ۲۵ درصدی این محصول اکتفا کردیم.
در حالی که رئیسی دستور داده بود که فقط ۴ قلم کالا گران شوند، بعد از گرانی شدید به دستور دولت، بسیاری از کالاها افزایش قیمت داشته و حالا نیز رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان بستنی و آبمیوه تهران گفته است: از فردا یکشنبه، قیمت بستنی و آبمیوه ۲۵ درصد افزایش خواهد داشت. (بستی شب عید نیز ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته که با ۲۵ درصد کنونی، در ۲ ماه ۴۵ درصد گران شده است) باید توجه داشت که بستنی یک کالای تفننی است و مثل برنج و نان نیاز اساسی مردم محسوب نمیشود، در صورت گرانی مردم آن را نمیخرند. به همین دلیل به افزایش قیمت ۲۵ درصدی این محصول اکتفا کردیم.