ارز ترجیحی، مخربترین سیاستِ چند دهه اخیر کشور/ 70 میلیارد دلار هدر رفت
ارز ترجیحی، مخربترین سیاستِ چند دهه اخیر کشور/ 70 میلیارد دلار هدر رفت
یک اقتصاددان با بیان اینکه ارز 4200 تومانی، یکی از بدترین و مخربترین سیاستهایی است که در چند دهه گذشته کشور ایجاد شده، گفت: این سیاست در شرایط تحریم و در عرض 4 سال، حدود 70 میلیارد دلار از منابع ارزی کشور را هدر داد،
یک اقتصاددان با بیان اینکه ارز 4200 تومانی، یکی از بدترین و مخربترین سیاستهایی است که در چند دهه گذشته کشور ایجاد شده، گفت: این سیاست در شرایط تحریم و در عرض 4 سال، حدود 70 میلیارد دلار از منابع ارزی کشور را هدر داد،