نماینده مجلس: صدا و سیما به رسانه میلی تبدیل شده است

نماینده مجلس: صدا و سیما به رسانه میلی تبدیل شده است

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت با ابزار نارضایتی از عملکرد صدا و سیما در نحوه انعکاس برجام گفت که به اعتقاد ما صدا و سیما در انعکاس اخبار و مطلب مربوط به برجام سیاه نمایی می‌کند.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت با ابزار نارضایتی از عملکرد صدا و سیما در نحوه انعکاس برجام گفت که به اعتقاد ما صدا و سیما در انعکاس اخبار و مطلب مربوط به برجام سیاه نمایی می‌کند.