روابط عمومی رسانه ملی در پی ادعای نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر توهین صداوسیما و اکبر عبدی به هموطنان عرب زبان در خوزستان، به این ادعا پاسخ داد: به نظر می رسد برخی از واکنشهای تند اعتراضی به صدا و سیما در خصوص این مساله بیشتر یک شوی تبلیغاتی برای نمایش خود است.
روابط عمومی رسانه ملی در پی ادعای نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر توهین صداوسیما و اکبر عبدی به هموطنان عرب زبان در خوزستان، به این ادعا پاسخ داد: به نظر می رسد برخی از واکنشهای تند اعتراضی به صدا و سیما در خصوص این مساله بیشتر یک شوی تبلیغاتی برای نمایش خود است.