به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، معاون حقوقی و بین المللی وزارت امورخارجه ایران پس از پایان نشست با سه کشور اروپایی در وین گفت: ما جلسه خوبی را امروز با دوستانمان در اروپا داشتیم.
سید عباس عراق چی پس از این دیدار که در مقر سازمان ملل در وین برگزار شده بود در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت:حدود پنج و شش ساعت مذاکره بود, این بیشتر حالت رایزنی و مشورت داشت درخصوص موضوعاتی که در هفته آینده در نیویورک مطرح خواهد شد.
درمجموع فکر می کنم سودمند بود و باعث آشنایی بیشتر طرفین ...
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، معاون حقوقی و بین المللی وزارت امورخارجه ایران پس از پایان نشست با سه کشور اروپایی در وین گفت: ما جلسه خوبی را امروز با دوستانمان در اروپا داشتیم.
سید عباس عراق چی پس از این دیدار که در مقر سازمان ملل در وین برگزار شده بود در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت:حدود پنج و شش ساعت مذاکره بود, این بیشتر حالت رایزنی و مشورت داشت درخصوص موضوعاتی که در هفته آینده در نیویورک مطرح خواهد شد.
درمجموع فکر می کنم سودمند بود و باعث آشنایی بیشتر طرفین ...