یک نماینده پیشین مجلس مطرح کرد:
یک نماینده پیشین مجلس مطرح کرد:
ائتلاف اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان خیلی بعید است! -آقای خبرگزاری مردیم از بس نماینده های پیشین را جلوی ما علم کردی!
ائتلاف اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان خیلی بعید است! -آقای خبرگزاری مردیم از بس نماینده های پیشین را جلوی ما علم کردی!