یک نماینده پیشین مجلس مطرح کرد:

یک نماینده پیشین مجلس مطرح کرد:

ائتلاف اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان خیلی بعید است! -آقای خبرگزاری مردیم از بس نماینده های پیشین را جلوی ما علم کردی!

ائتلاف اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان خیلی بعید است! -آقای خبرگزاری مردیم از بس نماینده های پیشین را جلوی ما علم کردی!