تهران در پي همكاريهاي اقتصادي بلندمدت با ديگر كشورها در عرصه نفت و گاز است
معاون اول رئيس جمهوري گفت: تهران در شرائط جديد به دنبال شركايي است كه در پي همكاريهاي اقتصادي بلندمدت نظير سرمايه گذاري و انتقال فناوريهاي جديد بويژه در عرصه انرژي و نفت و گاز باشند.
![]() | معاون اول رئيس جمهوري گفت: تهران در شرائط جديد به دنبال شركايي است كه در پي همكاريهاي اقتصادي بلندمدت نظير سرمايه گذاري و انتقال فناوريهاي جديد بويژه در عرصه انرژي و نفت و گاز باشند. |
