فقط گوشی‌های کمتر از 300 دلار ارز 4200 تومانی می‌گیرند

فقط گوشی‌های کمتر از 300 دلار ارز 4200 تومانی می‌گیرند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فقط برای واردات گوشی های تلفن همراهی که کمتر از 300 دلار قیمت دارند ارز 4200 تومانی اختصاص می یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فقط برای واردات گوشی های تلفن همراهی که کمتر از 300 دلار قیمت دارند ارز 4200 تومانی اختصاص می یابد.