معاون وزیر اقتصاد: مدیران دولتی بیشترین آسیب را به خصوصیسازی زدهاند
معاون وزیر اقتصاد: مدیران دولتی بیشترین آسیب را به خصوصیسازی زدهاند
رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: مدیران دولتی که حاضر به واگذاری بنگاه های خود نیستند بیشترین آسیب را به خصوصی سازی زده اند و گزارش های نادرست در این زمینه تولید کرده اند.
رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: مدیران دولتی که حاضر به واگذاری بنگاه های خود نیستند بیشترین آسیب را به خصوصی سازی زده اند و گزارش های نادرست در این زمینه تولید کرده اند.