مدیر عامل شرکت برق منطقهای تهران گفت: هر یک درجه افزایش دما 1500 مگاوات افزایش بار مصرف به همراه دارد و افزایش هر یک درجه دما در تهران 150 تا 200 مگاوات افزایش بار به دنبال دارد.
مدیر عامل شرکت برق منطقهای تهران گفت: هر یک درجه افزایش دما 1500 مگاوات افزایش بار مصرف به همراه دارد و افزایش هر یک درجه دما در تهران 150 تا 200 مگاوات افزایش بار به دنبال دارد.