سند اقدام مشترک توسعه کاربردهای فناوریهای نوین در بخش انرژی امضا شد
سند اقدام مشترک توسعه کاربردهای فناوریهای نوین در بخش انرژی امضا شد
وزیر نیرو و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و افزایش بهره وری در حوزه های آب و برق با بهرهگیری از ارتباطات و فناوری اطلاعات، سند اقدام مشترکی را امضا کردند.
وزیر نیرو و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و افزایش بهره وری در حوزه های آب و برق با بهرهگیری از ارتباطات و فناوری اطلاعات، سند اقدام مشترکی را امضا کردند.