سوداگری دولت در بازار ارز به ضرر خودش تمام می‌شود

سوداگری دولت در بازار ارز به ضرر خودش تمام می‌شود

نماینده اسبق مجلس با بیان این که هر 4 دولت ما با تفکر اشتباه خود ارز را به مثابه یک کالا در نظر گرفتند گفت: این عمل سودگرایانه در اصل اولین ضررش متوجه خود دولت است چرا که این کار افزایش تورم و افزایش حقوق کارمندان دولتی را به همراه خواهد داشت.

نماینده اسبق مجلس با بیان این که هر 4 دولت ما با تفکر اشتباه خود ارز را به مثابه یک کالا در نظر گرفتند گفت: این عمل سودگرایانه در اصل اولین ضررش متوجه خود دولت است چرا که این کار افزایش تورم و افزایش حقوق کارمندان دولتی را به همراه خواهد داشت.