نماینده سابق ایران در اوپک ضمن اشاره به این جمله که کشورهای اروپایی به شدت نیازمند نفت ایران هستند، گفت: خوشبختانه پس از برجام گشایش های خوبی در حوزه صادرات نفت کشور انجام شده است.
نماینده سابق ایران در اوپک ضمن اشاره به این جمله که کشورهای اروپایی به شدت نیازمند نفت ایران هستند، گفت: خوشبختانه پس از برجام گشایش های خوبی در حوزه صادرات نفت کشور انجام شده است.