تزریق دستوری سرمایه به بنگاههای کم بازده دولتی را متوقف کنید
تزریق دستوری سرمایه به بنگاههای کم بازده دولتی را متوقف کنید
یک فعال اقتصادی با بیان این که سرمایه تمایلی ندارد وارد بنگاههای کم بازده دولتی شود گفت: اگر ما بخواهیم به صورت بخشنامه ای و دستوری، سرمایه را به این بخش ها تزریق کنیم، نتیجه ای جز داشتن بنگاه های اقتصادی کم بازده و غیررقابتی نخواهیم داشت.
یک فعال اقتصادی با بیان این که سرمایه تمایلی ندارد وارد بنگاههای کم بازده دولتی شود گفت: اگر ما بخواهیم به صورت بخشنامه ای و دستوری، سرمایه را به این بخش ها تزریق کنیم، نتیجه ای جز داشتن بنگاه های اقتصادی کم بازده و غیررقابتی نخواهیم داشت.