معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مرحله تکمیلی پرداخت سود سهام عدالت از فردا آغاز میشود و فقط مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در دهه فجر سود خود را می گیرند.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مرحله تکمیلی پرداخت سود سهام عدالت از فردا آغاز میشود و فقط مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در دهه فجر سود خود را می گیرند.