وزیر اقتصاد: از درآمد صرفهجویی انرژی کیسه ندوختیم
وزیر اقتصاد: از درآمد صرفهجویی انرژی کیسه ندوختیم
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت با جدیت درپی صرفهجویی انرژی است و این رویکرد اصلی دولت است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت با جدیت درپی صرفهجویی انرژی است و این رویکرد اصلی دولت است.