مدیرعامل فرابورس در خصوص عدم واگذاری سهام شرکتهای دولتی از طریق فرابورس گفت: در صورتی که سازمان خصوصیسازی مقدمات و شرایط لازم را فراهم آورد، فرابورس آمادگی دارد تا این کار را انجام دهد.
مدیرعامل فرابورس در خصوص عدم واگذاری سهام شرکتهای دولتی از طریق فرابورس گفت: در صورتی که سازمان خصوصیسازی مقدمات و شرایط لازم را فراهم آورد، فرابورس آمادگی دارد تا این کار را انجام دهد.