مسافران قطارهای مشهد - تهران که قرار بود در حرکت های مختلف از ساعت ٥ صبح به ایستگاه تهران برسند با گذشت ٣ ساعت و نیم هنوز به تهران نرسیده اند و قطارها در میان برف حوالی گرمسار تا شهر ری توقف کرده اند.
مسافران قطارهای مشهد - تهران که قرار بود در حرکت های مختلف از ساعت ٥ صبح به ایستگاه تهران برسند با گذشت ٣ ساعت و نیم هنوز به تهران نرسیده اند و قطارها در میان برف حوالی گرمسار تا شهر ری توقف کرده اند.