آقای روحانی! چرا سال 92 به داووس رفتید و چرا سال 96 نرفتید؟
آقای روحانی! چرا سال 92 به داووس رفتید و چرا سال 96 نرفتید؟
چرا اوضاع را طوری مدیریت کردید که حضور پررنگ و پر سر و صدای سال 92 ایران در داووس پس از 4 سال به چنین غیبت مبهمی منجر شد؟
چرا اوضاع را طوری مدیریت کردید که حضور پررنگ و پر سر و صدای سال 92 ایران در داووس پس از 4 سال به چنین غیبت مبهمی منجر شد؟