گله رئیس 27 ساله اتاق بازرگانی از برخی بیقانونیها؛ به فرمان امام(ره) وارد اتاق بازرگانی شدیم
گله رئیس 27 ساله اتاق بازرگانی از برخی بیقانونیها؛ به فرمان امام(ره) وارد اتاق بازرگانی شدیم
علینقی خاموشی که 27 سال رییس اتاق بازرگانی ایران بود با تاکید بر اینکه برای در اختیار گرفتن اتاق بازرگانی از امام(ره) کسب تکلیف کرده، ریشه برخی مشکلات کنونی اتاق را در کم توجهی به قانون می داند.
علینقی خاموشی که 27 سال رییس اتاق بازرگانی ایران بود با تاکید بر اینکه برای در اختیار گرفتن اتاق بازرگانی از امام(ره) کسب تکلیف کرده، ریشه برخی مشکلات کنونی اتاق را در کم توجهی به قانون می داند.