دولت به جای سرمایه خارجیها به فکر جذب سرمایههای داخلی باشد
دولت به جای سرمایه خارجیها به فکر جذب سرمایههای داخلی باشد
سفیر اسبق ایران در استرالیا گفت: بزرگترین نقص نظام اقتصادی کشور عدم بکارگیری صحیح سرمایه های بومی است و نه بودجه و نه ثروت عمومی کشور در جهت درست هزینه نمی شود.
سفیر اسبق ایران در استرالیا گفت: بزرگترین نقص نظام اقتصادی کشور عدم بکارگیری صحیح سرمایه های بومی است و نه بودجه و نه ثروت عمومی کشور در جهت درست هزینه نمی شود.