رییس کمیسیون حمایت از تولید ملی با بیان این که بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور با نیمی از ظرفیت خود کار می کنند گفت: قانون حداکثر استفاده از تولید داخل به خوبی اجرا نشده است.
رییس کمیسیون حمایت از تولید ملی با بیان این که بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور با نیمی از ظرفیت خود کار می کنند گفت: قانون حداکثر استفاده از تولید داخل به خوبی اجرا نشده است.