وزارت نفت قانون حداکثر استفاده از توان تولید داخل را اجرا نمی‌کند

وزارت نفت قانون حداکثر استفاده از توان تولید داخل را اجرا نمی‌کند

عضو انجمن سازندگان تجهیزات نفتی گفت: وزارت نفت قانون "حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور" را اجرا نمی کند و سپس به وزارت صنعت می آیند تا حقوق و عوارض گمرکی را پرداخت نکنند.

عضو انجمن سازندگان تجهیزات نفتی گفت: وزارت نفت قانون "حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور" را اجرا نمی کند و سپس به وزارت صنعت می آیند تا حقوق و عوارض گمرکی را پرداخت نکنند.