برجام با اقتصاد ما چه کرد؟
برجام با اقتصاد ما چه کرد؟
چرا طوری حرف می زنید که گویی یک عذرخواهی هم به دشمن بدهکار هستیم. پس این همه تحریم های جدید پس از برجام همه درونی است؟!
چرا طوری حرف می زنید که گویی یک عذرخواهی هم به دشمن بدهکار هستیم. پس این همه تحریم های جدید پس از برجام همه درونی است؟!