داستان امضافروشی مهندسان ناظر به پایان می‌رسد؟

داستان امضافروشی مهندسان ناظر به پایان می‌رسد؟

دیروز طی نامه‌ای از سوی وزیر راه کسر 5 درصد حق نظارت مهندسان و واریز آن به حساب سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان لغو شد، آخوندی یکی از دلایل امضافروشی را همین مسئله عنوان کرده،‌حال آیا با ابلاغیه آقای وزیر داستان امضافروشی به پایان می‌رسد؟

دیروز طی نامه‌ای از سوی وزیر راه کسر 5 درصد حق نظارت مهندسان و واریز آن به حساب سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان لغو شد، آخوندی یکی از دلایل امضافروشی را همین مسئله عنوان کرده،‌حال آیا با ابلاغیه آقای وزیر داستان امضافروشی به پایان می‌رسد؟