معاون فنی و عمرانی شهردار تهران؛ نباید اتوبان از پادگان جی عبور می کرد

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران؛ نباید اتوبان از پادگان جی عبور می کرد

پرشین خودرو: معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت:قراداد با خاتم برای شهرداری بهتر از بخش خصوصی است چرا که برای پیمانکاران خصوصی باید حق پیگیری حقوقی قائل شویم.

نباید اتوبان از پادگان جی عبور می کرد
پرشین خودرو: معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت:قراداد با خاتم برای شهرداری بهتر از بخش خصوصی است چرا که برای پیمانکاران خصوصی باید حق پیگیری حقوقی قائل شویم.