کارخانه قند ورامین احیا شد
کارخانه قند ورامین احیا شد
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: کارخانه قند ورامین پس از 3 سال توقف فعالیت، مجدد وارد مدار تولید شد.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: کارخانه قند ورامین پس از 3 سال توقف فعالیت، مجدد وارد مدار تولید شد.