کارخانه قند ورامین احیا شد

کارخانه قند ورامین احیا شد

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: کارخانه قند ورامین پس از 3 سال توقف فعالیت، مجدد وارد مدار تولید شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: کارخانه قند ورامین پس از 3 سال توقف فعالیت، مجدد وارد مدار تولید شد.