"گمرک مقصر سوء استفاده از کارت های بازرگانی است"

"گمرک مقصر سوء استفاده از کارت های بازرگانی است"

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گفت: گمرک به خوبی می‌داند کالاهایی که با کارت‌های اجاره‌ای وارد می‌شود توسط چه کسانی وارد می‌شود و می‌تواند همانجا یقه‌شان را بگیرد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گفت: گمرک به خوبی می‌داند کالاهایی که با کارت‌های اجاره‌ای وارد می‌شود توسط چه کسانی وارد می‌شود و می‌تواند همانجا یقه‌شان را بگیرد.