وزیر بهداشت به اتاق رفت

وزیر بهداشت به اتاق رفت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز برای امضای یک تفاهمنامه به اتاق بازرگانی تهران رفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز برای امضای یک تفاهمنامه به اتاق بازرگانی تهران رفت.