وزیر بهداشت به اتاق رفت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز برای امضای یک تفاهمنامه به اتاق بازرگانی تهران رفت. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز برای امضای یک تفاهمنامه به اتاق بازرگانی تهران رفت.