5 هزار گوشی آیفون پس از اجرای رجیستری غیرفعال شد
5 هزار گوشی آیفون پس از اجرای رجیستری غیرفعال شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غیرفعال شدن 5 هزار گوشی آیفون پس از اجرای طرح رجیستری در کشور خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غیرفعال شدن 5 هزار گوشی آیفون پس از اجرای طرح رجیستری در کشور خبر داد.