5 هزار گوشی آیفون پس از اجرای رجیستری غیرفعال شد

5 هزار گوشی آیفون پس از اجرای رجیستری غیرفعال شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غیرفعال شدن 5 هزار گوشی آیفون پس از اجرای طرح رجیستری در کشور خبر داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غیرفعال شدن 5 هزار گوشی آیفون پس از اجرای طرح رجیستری در کشور خبر داد.