رئیس اتاق بازرگانی تهران: دولت بدهی بنگاه‌ها را ندهد تعطیل می‌شوند

رئیس اتاق بازرگانی تهران: دولت بدهی بنگاه‌ها را ندهد تعطیل می‌شوند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: اکثر بنگاه‌ها و پیمانکاران بخش خصوصی از دولت طلبکارند و وضعیت وخیمی دارند به طوری که اگر بدهی شان پرداخت نشود با خطر تعطیلی مواجه خواهند شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: اکثر بنگاه‌ها و پیمانکاران بخش خصوصی از دولت طلبکارند و وضعیت وخیمی دارند به طوری که اگر بدهی شان پرداخت نشود با خطر تعطیلی مواجه خواهند شد.